Nyvaken

Jag har varit nyvaken i ca en timme, och känner mig hyffsat sluskig. Jag luktar rök sedan gårdagen då jag eldade värre än dem i helvetets skärseldar. Och det finns inget värre än att ha flottigt hår, torra händer och eldlstinkande kropp. Det blir till att låna min mors dusch och byta kläder helt enkelt.





Sen så sitter jag och lyssnar på musiken som Ztv har att erbjuda och såg denna video. Jag kan inte tolka om de är seriösa eller ej, för att för mig verkar det som ett stort skämt. De är ungifär lika coola som mig när jag går på ICA en vanlig onsdag eftermiddag. Men fint. Lite locash. Vet jag vad jag ska sjunga när jag går för att ta ut pengar nästa gång.
ROCK`NROLL!


  Igår så vad jag på rätt dåligt humör, men Daniel kom hit endå, trots att jag sa att han sög i Marioparty och att jag inte ville vara i samma lag som honom. Det är hälften rätt, för i vissa tävlingar har han inte fått in det rätta nycket. Men jag förstörde en hel del själv! Vi åt tacos och drack cola, såg på 500kilos-kliniken.


Jaja har ingenting mer av "intresse" att skriva idag. Kanske senare. Mira har pissat inne en gång, och det är enligt mamma en stor bedrift. Jag fattar inte vad som är problemet, inkontinens? Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0