Oj oh!

Lyssna på den här låten, fan vad grymt. Vad lössläppta nästa generation lär bli !
 Men helt ärligt så kommer jag nog att lyssna på den här ett tag framöver, den var ju fabolös! Man sätter kvinnan i första rummet, och det är ju en stor skillnad från till exempel porrgenren liksom. Inte pang på = Good sexual education.




Nej idag ska man kanske göra något produktivt. Min träning har gått på semester i några veckor, men jag har endå inte gått upp. Jag har fortfarande gått ner kanske 3-4 kilo, så det är posetivt. Trots att jag rör på mig mycket mindre, och äter mindre sunt på helgerna! Det är more extreme.

Kommentarer
Postat av: malin

Hellu Vanish! Jag tänkte lämna ett par fotspår i bloggen eftersom jag inte är hos dig och inte kan lämna fartränder i toaletten istället hihi.



Det jag tänkte säga iaf är att du är söt! Nej jag är inte full eller gay men kanske lite rastlös: )



Pussypittipanna!

2009-02-23 @ 17:55:15
URL: http://maulyn.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Jag som älskar dina fartränder Malin, du är ju något av en expert på lösskitfronten!



Hehe och tack, du är rätt söt själv antar jag. Jag kan bära dig i min famn och vagga dig till sömns! Det är helt fysiskt möjligt:). Barbapappa / Vanja

2009-02-24 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0