Somewhere over



Svårt att tänka sig en fet swahili sjunga den här låten, men skitsamma. Det är fint, brukar alltid tänka på det där avsnittet av "Cityakuten" där Mark dör av en hjärntumör.
Det var väldigt sorgligt, minns Veronika sa det till mig lite förberedande typ ; " Ja det var väldigt sorgligt, ville nästan gråta". Jag såg det avsnittet med henne när vi var hemma i Latikberg och jag höll tillbaka tårarna som en riktig kämpe. Är väl ingen mes heller!

Men hursomhelst. Brukar lyssna på dem när jag är nere. Har alltid vissa låtar i huvudet när jag bara vill deppa.


Nu kom Daniel med en varm cola! Aj aj! Jag sa till honom att ta från kylen på statoil, inte lagerhyllorna! Fy fy! Hehe men han är schysst. Riktigt snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0