Tack tack !

Jag har fått ett par riktigt finstilta mjukisbyxor av min mamma- som inte ser ut som mjukisbyxor. Och en riktigt snygg bh med ett par genomskinliga trosor till = Hallååå läckert ! Godmorrooo! Sen en riktigt bra mascara som tjockar till mina persienner.

Ja jag kan inte säga annat än tack, det är grrreat som tigern Tony skulle ha sagt på sitt nästa flingpaket. Hade nästan glömt hur en ordentlig bh skulle kännas om jag ska vara ärlig, tuttarna har hängt fritt i nästan ett halvår. För de bhar jag hittills använt kunde lika gärna ha varit ett par gamla icakassar.


Men jaja ! Daniel sitter på golvet och pratar med sin mamma. Lilly undrade om hon förstod vad hon sa, och då svarade jag ; " ja jag antar det, för han kom ur hennes sköte". Hon trodde kanske att det var min mamma han pratade med. Tror jag, är absolut inte säker !


Vi var på Quinto förut och käkade en pizza vid namn "Chicago". Den var god. Sen så spelade vi Marioparty och Daniel vann, jag kom sist. Snacka om att jag var förbannad. Men det är ett spel för barn, så jag antar att man inte ska ta det så allvarligt. !

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0