Trött

Jag är ordentligt trött denna morgon. Jag sitter här i bh och trosor och ignorerar känslan, för det känns inte riktigt bekvämt. Kanske om jag var 20 kilo lättare med en tvättbräda och inte tre par bildäck från michelin, men det är okej! Jag är iallafall ingen Rosie O´donnel.

Jag skulle ha hämtat Ossian, men min hurtiga mamma hann före med att gå med honom på dagis denna afton. Men imorrn ska han umgås med mig, om han vill. Inte för att vi kommer att göra något speciellt, han kommer troligtvis att hjälpa mig städa i lägenheten! Han skall slava och krypa som askungen på mitt smutsiga golv med ett huckle virat runt sitt apelsinformade huvud  medans jag står över honom med ett ondskefullt flin.
  Som alla andra gånger han hälsat på alltså. Jag är världens bästa moster slash barnvakt.


Men men, vad skall man göra. Har ingenting mer av intresse att dela med mig för ögonblicket, kanske senare. Ska spela lite Marioparty på mitt gamla Nintendo64 nu, gjorde det igår och vann med god marginal. Det är roligt, men samtidigt så är det ju ingen lek.

Dom sjunger om en humla på tvn, MÅSTE GÅ!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0