Bajsfilm


Sessan ;
Vi kan festa när du vill, bara jag inte jobbar och super själv ensam i lägenheten! :)


Nu har jag pinat mig igenom en hel bajsfilm med nån fjortis som jag inte ens tycker om. Heter Cinderella nånting, och tilltalar mig inte alls. Men endå tittar jag på den. Det beskriver ungifär hur mycket jag fäster mig vid tvn i vissa sammanhang, till en nästan sjuklig nivå.


Imorrn ska jag sova och åter sova. Jag jobbar 5 dagar sen är jag ledig, jobbar och sen ledig igen. Sen jobbar jag igen. Ska inte babbla alltför mycket om det.


Heya hey

Kommentarer
Postat av: sonja

anders berättade att han såg den filmen, och han tyckte den var så bra så den förtjänade typ 10 rader i msn-chatten där han berömde den.



men han är ju du vet.. en sportkille

2009-07-30 @ 10:50:25
URL: http://burriburr.se
Postat av: Vanja

Hehe du kanske menar "cinderella man" med Russel Crowe? Jag menade "Cinderella girl" eller något med den där fjortisen som brukade spela piniga roller i Nickelodeon. Handlade om en tjej som var som en askunge som bodde med elaka ragator, men som var kär i skolans populäraste kille!



Hahahahahaha, jag tänkte "Vadfan, ser sportkillar på sånna filmer?". Blev lite paff över hur gay det skulle vara.

2009-07-30 @ 14:01:23
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Sessan

hihihi... lustigt det kan bli...

ja vad mysigt med lite fest..vi hörs om det..

2009-07-31 @ 18:35:47
Postat av: Vanja

Ja självklart ! Snart kommer jag över med en vinare, och då kan ni inte säga nej

2009-07-31 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0