Bewere!! Kim Basinger

Nu ligger man hemma och luktar gammal dynga. Jag hade ont i halsen hela dagen igår, och en del av dagen idag. Halsfluss har varit min stora skräck, men det verkar som att det verkar dra sig tillbaka nu.

Daniel gjorde en del äckliga kurer med salt och vatten, vilket jag inte älskade beundransvärt. Sen har jag druckit skållhett te och dansat can can i köket med ett finger på näsan.

Vi hade tänkt äta persisk mat idag, men det blir nog imorrn istället. Idag blir det fisk med pestosås hehe(vi har ätit det två dagar i rad). Sen såg vi en film som till en början verkade rätt bra med Kim Basinger.

Men jag varnar er! Ser ni en film med Kim Basinger i hyrfilmshyllan, så fly så långt bort ni kan komma! Att slösa tid på att se den vore hemskare än själva handlingen. Seriöst. Daniel vred sig av skratt flera gånger, för vissa scenarion var verkligen... de var.... jag finner inga ord. Den hade kunnat vara bra, men nog fan sabbade de allt genom att överdriva.
 


Idag tar vi det lungt och chillar. Det är så himla skönt. Men jag vill inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0