Bruno - ischt goot, lite

Daniels kusin har verkligen ett skitlitet tangentbord. Mina fingrar är alldeles för stora och maskulina för att klara av att skriva på det (egentligen). Jag träffar fel tangent hela tiden. Skitjobbigt och störande.


idag var vi och såg på bio, bruno eller vad den nu heter med Sacha Baron Cohen. Den var lite som förväntat, lite för mycket alltså. Och så var ju den där svensken med i en ganska stor Biroll, vad han nu heter... mm... Var med i "Tillsammans", han med skägget. Gustav heter han på riktigt. Man vet inte om man ska skämmas eller gråta av stolthet, som vi svenskar har en tendens att göra.


Bara tanken av att en svensk närmat sig hollywood gör en blöt i byxan. Som om vi vore "ett" eftersom vi är så få i detta fjuttland. Ganska roligt och störande på samma gång.


jag är ganska nere och orkar inte så värst mycket. allra minst att skriva på dt här jävla tangentbordet. Fyfan vad jobbigt! Har försökt renstava skiten 200 ggr sen jag började eftersom jag missar och trycker fel hela tiden.


Ha det bra! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0