Enough is enough!



- På tal om vår tids största artister har jag nu hittat en video med Aqua som är sprillans ny. Jag känner mig som ett barn på nytt och kan inte vänta att titta! Jag överdriver så in i helvete, men vafan. Låt mig åtminstånde ha detta utan att dumförklaras.



Hehe ja herregud, ikväll har man nog sett mer av Michael Jacksson än vad man klarat av på minst 10 år tror jag. Det är något spännande med döden som lockar mig att titta, tex på gamla intervjuer och se hur han hade det där uppe i huvudet. Han verkade väldigt lessen och spänd, självkritisk och ömtålig. Men samtidigt envisades han med att förlåta allt och alla som nån slags modern jesus.
- Jag menar, trots att hans farsa stod där med sin betongnäve och hotade med att slå ihjäl dem om de inte log mot kameran och tog sig i skrevet på ett speciellt sätt.

Han var ju trots allt en av vår tids största artister. Jag menar herregud. Herregud. Jag har levt under den eran, och jag kan säga att jag kände michael Jacksson till mina barnbarn, trots att det inte är sant. Jag kan säga att jag red på elefanter i Neverland när jag var 5 bast liksom. Coolt. Och det kommer att verka supersant om 40 år.


Annars stretar allt på som vanligt. Allt är stressigt och jag tänker på hur det kommer att se ut i framtiden. Jag hoppas på det bästa såklart, men klart det är jobbigt. Jag betalade iallafall resan till Sthlm idag, och det gick på 660 spänn! Jag HATAR att åka buss, speciellt att sitta och trängas med svettigt folk man inte ens känner och vänta i 100 timmar på att komma fram. Hade fan kunnat beställa en resa till Kina, det hade gått snabbare.


Nu har jag tråkat ut er nog för ikväll. Haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0