First time in my life

Idag tog en man oskulden av mig i hörnet av OK. Pinnen var torr och ren, lätt att ha i munnen och inte alls så skrämmande som jag hade föreställt mig. Han sa att allt såg bra ut, och jag log medgivande med rodnande kinder.
 - Han tackade och önskade mig en trevlig fortsättning på dagen. Och jag hade fått min livs första poliskontroll.

Jag blir alltid nervös av poliser, har ingen aning varför. Men jag är alltid noga med säkerhetsbälte och att ha med mig körkortet, så det är ju piece of cake. Dock kör jag rattfull jätteofta, så där hade jag tur!! phew..


Jag var nyss tvungen att tacka nej till jobb, och det sved. Men jag har så mycket annat att fixa och tänka på just nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Äh, år tar det inte att fixa bilderna, däremot kanske det kostar en slant.. du bara laddar upp filerna via nätet typ fujifilm (eller vad sidan nu heter), så postar dom bilderna till dig! woilaa! ;D

2009-07-22 @ 18:16:48
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0