Folk köper vadsomhelst

Jag hade tänkt att kliva upp tidigt imorse för att göra divirse saker, men det blev aldrig av. Det får bli när jag går ut nu istället.
Nämnde jag förresten att mamma sålde sin vattenskadade jävla skitmobil för 300 spänn häromdagen? När expediten bakom disken sa att den var död och totalt förstörd, hörde jag en killes röst mumla ;

-"Går den inte att laga? Får jag köpa den?"


Jag trodde att det var ett hånfullt skämt för att få oss att må dåligt, men det var det tydligen inte. Och jag hade inte hört fel, vilket jag trodde rent spontant. Han var villig att betala för en mobil som var totalt oanvändbar. Men han skulle ha den som reservdelsmojäng antar jag. Huvva! Skulle jag aldrig göra, men vilken lyckosamt sammanträffande.


Och jag kan inte ens sälja min mobil som funkar för 350? Seriöst, vad händer med världen.



Kommentarer
Postat av: pubes

sv. jamen satan! jag kommer garanterat att stå där själv på bordet och dansa när jag är 40! men just nu, som 20+are, så är det ingen vacker syn att se gamlingar skaka rompa!

2009-07-06 @ 15:18:11
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0