Free

Nu har man slutat jobbet och drar sig vid datorn istället. Dagen har varit väldigt seg, speciellt med tanke på hur dåligt vädret är hela tiden.
Nu är jag iallafall ledig till torsdag, och den dagen kommer att gå bra den med. Förhoppningsvis. Jag blir våt i trosorna av tanken på pengarna som trillar in i slutet av månaden, så allt är absolut värt det. Jobbet är rätt skönt.

Klockan sex är det grillning nere hos Viktoria, så jag ska packa med mig kött och grilla med dem. Igår drack man lite, och det kändes rätt slitet när jag vaknade på morgonen. Sen hittade jag ett stort jävla blåmärke på höften sen jag ramlade över dammsugaren tidigare på natten. Aye! Jag hann iallafall nyktra till och sova i 5 timmar. Häh dug. Än är man ung!!



Man har de där krafterna fastän man känner hur lederna mjuknar för var sekund som går.




Kommentarer
Postat av: Sessan

när ska vi få parta lite ilag då?

2009-07-28 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0