Fyfan - night of hell

Ursch, vilken skitnatt jag haft. Den gången jag faktiskt somnade så började benet att få senadrag, och då vaknade man såklart igen av olidliga smärtor. Jag hoppade upp ur sängen och ville verkligen skrika och stampa som Roger Pontare gjorde i "Melodifestivalen".
 
Hur jag än la mig så kändes det som om huvudet var i en 90graders vinkel, och sedan kunde jag inte räta ut benet utan körde på fosterställning den resterande tiden.


Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Easy, men jag tror hon får sitta i bilen tills jag jobbat klart. Det är inte så länge, och jag ska ge henne mat nu och vatten. Jag brukar ju trots allt sova till 12 i vissa fall, när det inte suger som i natt förstås. Men det känns vemodigt. Jag kommer nog på något.




Försöker vakna med detta innan jag ska på jöbbet

Kommentarer
Postat av: sonja

har du tänkt på att den här påminner om den där låten du spela JÄMT förut. "theres things i havent told you, i go out late at night" (nåt sånt gick den)



jag tycker iaf de påminner lite om varandra.

2009-07-09 @ 18:38:43
URL: http://burriburr.se
Postat av: Vanja

Hehe nja, men lite kanske. Du menar Audio bullys - we dont care?

2009-07-09 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0