Gotta work work

Jag nämnde Rumor(som är dotter till Bruce) Willis i ett tidigare inlägg och nu ska jag provea min point!

Titta på denna bild : här

Håll först för Demis mun, och jämnför med överdelen av hennes ansikte. Sen gör ni tvärtom med Bruce. Ser ni likheterna? Sådan pappa sådan haka, så att säga. Då var jag klar med det.



Jag har jobbat ikväll, och kommer att fortsätta jobba i princip hela tiden tills på onsdag. Ledig en dag, sen jobbar jag 5 till i rad eller något, ledig en dag, jobba, ledig, jobb 4 dagar, ledig i 8 dagar, jobba 2 dagar. Det blir lite kosing, speciellt med tanke på helgerna. Gött! Jag hoppas de ringer under den långa ledigheten och frågar om jag vill jobba lite.


Nu tråkar jag ut er så in i helvete, så här får ni ett roligt klipp för att jämna ut tragedin;



Hohohoho! Faboloso!

Kommentarer
Postat av: pubes

Men.. vem är det du menar? är det mongot längst ner till vänster eller hon den snygga där i mitten?

2009-07-24 @ 22:34:02
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

jag menar såklart hon med hakan, näst längst till vänster. Hon som står brevid Bruce. Hallooow! Look at the faces.

2009-07-24 @ 22:46:31
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0