Hej ! Im updating-

BUSSRESAN
Bussresan var ju såklart ingen fantasisk upplevelse direkt. Jag drack nästan ingenting under hela resan för att slippa gå på den där klaustrofobiska lilla skittoaletten som finns till hands i en liten låda framför sätet där jag satt, men kunde såklart inte hålla mig endå. 

Jag klev in på toaletten, kollade ringen och ville spy. Det var urin precis överallt(ungifär som man hade tänkt sig). Jag tog pappersrullen, drog ut lite papper och torkade. Sen kände jag att rullen var blöt längst in, och det var vatten över hela golvet. Sen när jag tänkte spola, hittade jag inte spolknappen. Så jag stod där och hade panik. PANIK!

Under det där såkallade handfatet så hittade jag tillslut en äcklig blöt knapp som jag tryckte in. Sen spolade jag vatten på händerna, och förstökte att inte röra handtaget när jag gick ut. Never more. 

VAD VI GJORT
Igår när vi kom fram med bussen så stod Daniel där och väntade. Vi kramades lite och gick sedan iväg för att åka tåg samt buss tillbaka. Jag köpte en sånt där jäkla kort för 300 kr och det var ju.. Det sved lite. Men då får man åka hur mycket man vill också, hela veckan. 


Jag vill inte tråka ut er med alla små detaljer, för det hade jag planerat att göra. 


Men tack för kommentarerna iallafall hehe, jag brukar aldrig få kommentarer. Men jag håller inte riktigt med Anna(?) som sa att jag var bättre än Pubes blogg? Det lät mest som ett skämt, tycker jag :) 

Sen kram till er alla andra. Förutom er jag vill se nerkletade med bajs och hönsfjädrar(det är inte så många, kanske rentutav inga). Ikväll kanske vi ska dricka lite vin och dra ut någonstans. VI köpte på systemet igår för säkerhets skull!


Hej hej





 


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha men det är ju anna;) fick en kommentar jag också:

"du härmar bara vanjas blogg hela tiden" haha =D

2009-07-11 @ 21:07:10
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

medan du är där och flänger runt så har jag varit på konsert i Latikberg kolla in: http://www.youtube.com/watch?v=0jy3iQq4WFQ

2009-07-12 @ 15:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0