Hungrig som en varg

Jag är så hungrig att man kan jämnföra mig med vargen i "lilla rödluvan". Jag skulle kunna äta upp en farmor(eller kanske inte, har inte mycket till övers för igentäppta kärl) men åtminstånde en liten get. Eller ett barn.

Jag vet inte, det är iallafall måttligt fruktansvärt. Min moster och mamma åkte nyss på Tallen för att ta hand om den biten, så vi får se vad det blir till middag. Sen ska jag nog hem och tvätta lite till, för jag åker ju på Torsdag (Yay!).

Gud vad jag saknar Daniel! Jag kommer säkert att glömma bort att jag känt så när jag väl träffar honom dock, och behandla honom som trash. Men det tåls att se. Jag ska göra mitt bästa för att vara snäll. Lite som en varm kopp choklad en kall natt i December (lite väl självgott) *hihi, choklad och självgod*


Men ha en bra dag. Imorrn jobbar jag 7-12. Egentligen var det 7-4 men de tyckte inte att det fanns så mycket att göra på eftermiddagen så jag fick sluta tidigare. Jobbar ju delat på onsdag. Sen blir det Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0