iiiih!

Hellu!

Igår skulle vara min lediga dag för att hispa runt som en apa, men istället (ambitiös som jag är), tog man ett pass på jobbet istället. Vilket kommer att göra mig ÄNNU, om möjligt, hispigare än vad jag redan är.

Dessutom är det min första dag utan utan ordinarie. Det kommer att gå superbt, men endå är man galen. För jag är en fjant som gör saker större än vad de egentligen är.


Jag är lite trög att lära i vissa sammanhang, men jag tror att jag kan det mesta. Annars kan man ju fråga helt enkelt, svårare än så är det ju inte(märks det att jag försöker lugna migsjälv?).


Vadfan sitter jag vid datorn för, jag borde springa runt och packa... suck... Detta är inte lätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0