Iiiilar!

Jag är så irriterad att det ilar i mina tänder. Jag önskar nästan att jag ägde ett par guld-grillz som jag kunde grimasera otäcka miner med och peka "fuck you" med instinktiv gestakulering. Jag är så ruskigt frustrerad... ursch!


 Jag vill åka och hälsa på Thomas, men jag har ingen bil! Och nycklarna verkar helt omöjliga att få tag i. Sen är jag SÄKER på att det inte finns något bränsle i tanken, så den måste jag fylla på en gång.


Men nåväl. Jag borde stanna och städa i min el lägenheto, det är fruktansvärt stökigt. Och efter att ha bott med Daniel i en vecka så lär det vara komplicerat att undvika det. Allt var rent och fräscht i den där lägenheten. Eller iallafall renare än vad det är i min. Fick en chock när jag kom hem, nästan en stroke.

                                                   
                                                     Mingelbild av toppkvalité


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0