In the morning

När man är så pass ung som jag är så borde man vakna 6 på morgonen och jogga. Men jag sätter mig framför datorn med kvidande magvärk och låtsas som att det inte gör något. Och min mobil ligger alldeles för nära så att det stör och piper om vartannat. Jag är för lat för att flytta den.


  Jag sitter iallafall och "skriver" med Daniel, och det kan se ut såhär ;




Såhär intressant kan det vara när vi har konversationer. Ibland hittar vi på låtsas-saker att skriva om bara för att kunna skriva liksom, och det är so last year. Och innan ni frågar - ja jag ser alltid ut sådär. När jag tycker att något är jätteintressant förstås!



Jag vill åka och bada. Plaska runt lite i sjön, men vet inte när det skall ges möjlighet till det direkt. Desireé steker hellre i solen och Veronika kanske inte har någon lust. Att åka och bada själv vore ju lika populärt som popgruppen Hanson är i dagsläget.


Någon som har nån bra låt att rekommendera? Gärna lite glatt, gärna lite pop och techno. Folkvisor med Lasse Berghagen - nja. Men jag är öppen för allt.



Ha en bra dag om ni kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0