Konversationer

Jag har inte varit så bra på konversationer på sistånde, och det finns många goda exempel på det.


Daniel

- Jobbar du två dagar i veckan?
Vanja
 - Ja
Daniel
 - Tisdag och Onsdag?
Vanja
 - Ja


Mer än så kom vi inte direkt. Annat än att säga "it´s bullshit, everything is bullshit". Och det är det ju, helt klart! Ibland känns det som om jag sitter i en bur och ruskar galler. Ibland vill jag skrika, ibland är jag skitglad och ibland bör jag vara helt isolerad utan någon somhelst kontakt.
 Och i Daniels hemland hänger de typ 200 människor per dag pga att de protesterat mot regeringen. Men de säger att de hängs av andra orsaker - yeah right.

Vissa människor behöver en ordentlig koll av verkligheten.


Jag håller på att tvätta nu iallafall, så att jag kommer igång till sthlmsresan som bär iväg på torsdag. Och imorrn ska jag beställa returbiljett också, så att det är gjort. Annars kanske jag missar mitt jöbb, och det vore ju så in i helvete onödigt.


Tack Joakim för den där låten också! Day´N night Day´N night


Yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0