Lite bilder

Här bjuder jag er på lite bilder som vi tagit under.. ja en tid.





                                              

                                         




Det fanns inte så mycket att välja på, och vissa bilder ser man ju förjävlig ut på. Men ja, det är så man ser ut! Time to deal with it, yo.


Idag när jag var och handlade stod det en spank kvinna bakom mig i kassan, och av rent vett trodde jag att man la dit brickan för att separera andras varor från sina egna. Men icket! Hennes varor strömmade på tillsammans med mina, men hon sa ingenting. När jag såg min hög beblandas med bebisservetter och saft blev jag lite irriterad och frågade henne om hon hade glömt brickan

- " Nej nej, jag har inte"


Herregud.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vad fina ni är!!!kram

2009-07-19 @ 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0