lönchi

Nu är jag hemma på Lunch och inser att en halvtimmes rast är som en fjärt i rymden. Man kommer hem, slappar och sitter lite vid datorn. Man hinner knappt gå på toaletten och skita innan man ska ge sig iväg igen. Men jag kom dock lite senare till jobbet imorse, men med 10 minuter till godo. Jag tror inte hon jag jobbar med instämmer dock. Så det har skitit sig totalt med den lilla extra tiden.

Vi sa igår att jag fick börja jobba senare om jag ville dvs, inte så att jag kom försent och förväntat mig mer rast. Då vore jag rätt (kanske fel ord att använda) retard.


Jag tycker att det är trevligt att arbeta, jag trivs rätt bra med det där stället. Tiden kunde gå snabbare dock, men annars är det pretty damn good(singing that melody, that the phone gave to me, when i rang your number). Kom in lite på en låttext. Jag känner mig lite som Viktoria silvstedt när jag skriver ibland, med all svengelska. Det är lite crazy.


Jag är rätt nöjd. Sen funderar jag på om det ska bli Sthlm för mig till hösten, speciellt när allt verkar "lätt" att fixa. Bara att säga upp lägenheten som blir svårt. Jag är så jävla feg ibland, men nu borde jag göra något åt saken och ta mig i kragen. Komma ifrån Vilhelmina lite.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vi accepterar icke att du flyttar till Stockholm förstår du väl=)... klart du ska ut och upptäcka världen.. love Ya!

2009-07-26 @ 16:31:37
Postat av: Mia

why not börlänge! En gó stad .. hehe



Kramen

2009-07-26 @ 22:26:04
Postat av: sonja

säg upp lägenheten redan idag och åk till stockholm!!!



att fixa jobb som vårdbiträde eller liknande blir säkert inte svårt eller så kan du börja se över utbildningar, du kanske kan komma in nånstans där det finns platser kvar.



Jag tror nästan du MÅSTE lämna vmina! Du kan ju alltid komma tillbaka om du inte vill mer! (se upp så du inte blir på smällen som jag bara)

2009-07-27 @ 15:15:19
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0