Min bror a la concert


Jag tycker inte att jag skröt tillräckligt i mitt gamla inlägg, så här kommer det ett nytt, med en ny låt också som bonus.




För er som har missat är det min bror som sjunger samt spelar munspel. Själv kan man knappt vissla, så världen är grym. Men jag är int bitter för det!

- Jag vaggar mig till sömns i fosterställning, biter sönder mina läppar och slår migsjälv med en spikklubba, men allt detta för vad? Jag hörde att det banade vägen till succé för Mr.Jacksson. Men han fick hjälp av sin farsa dock.


Han har skrivit alla texter själv också har jag för mig, och så har de jobbat tillsammans med musiken. Hela bandet är ju fabolous, och synd att man inte kunde vara där själv och beskåda!


Snart är de större än Eneröd * rörd tår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0