Opps

Huvudvärk, huvudvärk! Så fort jag rör mig får jag lite panik över tiden som går snabbare. Så jag försöker sitta stilla och ta det lungt istället. Nej ursch.

Lyssnar på ångestframkallande musik som "Svennebanan" med nån fjant som spelar in skitdåliga videos. Jag har iofs bara sett en, men det gör inte saken bättre för det. Snarare tvärtom.


Jag har tänkt på att Bruce Willis dotter har en stor käke. Hon har ärvt överdelen av sin mor Demi Moore, men resten av sin far. Det är som att ha en haka som ansikte i princip, men endå tycker jag att hon är lite söt. Själv har jag två hakor, så man ska väl inte klaga så mycket på andra!


Nu ska jag sätta mig framför tvn och dega. Sen måste jag hämta in lite skitved till min skitbrasa jag har här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0