Oron är över

Hunden har skete, jag har skete och vi är alla glada. Det sista stämmer dock inte till fullo, för inte skulle jag prata om mina anala vanor högt på bloggen inte *too bad*.

Jag har nyss avslutat ett samtal med Daniel, och det känns ganska bra. Även om han ibland inte säger helt rätt saker så får det mig att må bättre.

 Tex om någon skulle säga till mig att Aqua är ett skitband och att de borde hängas till döds i sina egna mikrofoner reagerar han kanske såhär;
"Vilka jävla svin. Vanja, dom är underbara". Inget mer med det liksom. Även om han själv skulle hata Aqua till döds, och hellre bli torterad än att lyssna på dem, så skulle han säga det bara för att få mig att må bättre.  Jag älskar Aqua. Och han vet om det. Äkta vänskap.




Jag ska lyssna lite på musik sen krypa i sängs. Jag ska krypa så långt in under täcket att jag hamnar i en helt annan dimension. Tom Hanks kom spontant till min tanke...mmm... Tom Hanks...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elina

HEJ. Var du i sthlm eller ska du till sthlm? Kul i vilket fall att komma bort från vilhelmina kansk:P inget ont om det stället jag skulle gärna åka dit faktiskt och kålla läget i laxbäcken samt graven samt stugan såklart.. jag behöver komma till landet jag.. liiiite less på stan.. Ha de bra KRAM elina.

2009-07-06 @ 03:34:53
Postat av: Vanja

Hellu!

jag åkertill sthlm på torsdagkväll med bussen, och det kommer att bli skönt att komma bort ett tag. Även om det känns lite fel. En hel vecka :) Yes! Och jag förstår din tanke, klart man lessnar på att vara här. Du får ta att komma hit snart då hehe. Kram heya

2009-07-06 @ 12:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0