Photo orgy

1. 2.    3.


1. Vanja står och degar i en sexig posé

2.
Mimzy (det nya smeknamnet) sitter och njuter av i livet i fosterställning

3.
Jag och Daniel i soffan

4.   5.    6.

4. Vi minglar för fullt, alldeles naturligt också dessutom. Inget knark inblandat.

5.
En upprepning av förra bilden, fast sittandes. Kunde ha varit naturligare.

6.
Någon hade såklart vandaliserat den lilla kyrkan, vilket var scandalous och ytterst intressant.


  7.    8.  9.

7. Vi såg på när en massa folk protesterade mot det som hänt kring valet i iran. Vi finns där i folkmassan.

8. Daniel ville hela tiden ta kort, så jag fick tyst på honom när vi tog ett foto tillsammans. Skönt.

9.
Het i tunnelbanan, det kan fan inte vemsomhelst vara


10.  11.   12.


10. Jag stod och letade nån jävla mirakelkräm för min hud, men hittade inget. Blev bara onödigt kladdigt.

11.
Jag såg ett par svanar och kunde inte undgå att visa mitt genuina intresse

12.
Ett foto som är för hett att ens kommentera.

Kommentarer
Postat av: sonja

fia bah "varför köper hon GODIS?" (när du letar mirakelkräm)

och så bilden med gässen "vad PEKAR Vanja på????"



2009-07-22 @ 13:29:42
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0