Piece of shit

Har något att tänka på hela tiden, känns som om hjärtat värker fastän det är bättre i nuläget. Eller egentligen inte. Det är så mycket som händer alla, onda saker som ingen förtjänar. Inget jag skulle önska min värsta fiende, om jag nu skulle ha en sådan. Det är så orättvist!


Nu har jag och Daniel sett på film, och nu ska iallafall jag försöka sova. Jag mår inte så bra hehe, känns som om jag håller på att bli sjuk. Antar att Sthlmsmiljön har satt sina spår! Tidigare idag ville en gubbe våldta mig tex, men jag sa att jag var upptagen.

Eller ja, han sa att han ville ha hjälp med att ta på sig skorna. Vilket är i princip samma sak om man läser mellan raderna. Han verkade lite berusad och galen, fast snäll. Men varför i helvete trodde han att jag ville ställa mig på knä och dra på honom skorna överhuvudtaget?


Mimmi var här igår, och det var trevligt. Vi satt uppe hela natten och lyssnade på mina gamla skitlåtar som jag hade på min mobil, sen vet jag inte riktigt. Jag tråkade nog ut henne litegrann! Men det var nice endå.


haré bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0