Rätt bra

Det har varit en någorlunda bra dag idag! Jag har inte mått speciellt dåligt, mest posetivt faktiskt. Och så har jag badat med världens bästa Jenny(höll på att skriva Easy).
Mamma som också var med underhöll sig genom att hålla fast hunden som drog som en häst på hyperadrenalin för att komma ner i vattnet.


Det är så skönt att kunna bada, I´ll say! Vissa personer *host Desireé* vill hellre ligga och bränna ihjäl sig i solen än att ta ett uppfriskande dopp i det gröna. Stort plus att kunna vara naken, då förstås. Vilket jag inte lyckats erfara än så länge(men hoppas att uppfylla under de kommande 20 åren).

 Daniel är och fyllar sig med sin livs levande, egna DJ Havin någonstans på Stockholms gator. Och jag lämnade nyss mammas lägenhet. Jag ska dit imorrnbitti och fika med henne om jag hinner, men känner på mig att det kommer att gå segt. Sen måste jag beställa tvättid, herregud. Jag åker på Torsdag.


Dags att ta sig i kragen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0