Shit



 < Här är lite spanskt mixat med Michael Jacksson. Passar väldigt bra i det här avseéndet.



För ca 1½ timme sedan ringde min klocka första gången. Jag sov skitkassat, speciellt med tanke hur mina grannar spelat. Herregud, jag har fått höra allt från Michael Jacksson till... ja nån spansk skit jag inte hyser speciellt starka känslor för.
  Jag bryr mig inte så mycket, men när det är stekhett i rummet och lika kvavt som i en jävla vulkan blir man lätt frustrerad.



 Jag ska gå ner till Veronika i mammas lägenhet och käka lite kycklingrester som blev över sen igår. Det känns gött att det finns lunch, och att jag inte behöver springa runt på samhället för att handla på en gång!


Vi åkte förresten till mormor och morfars grav igår och vattnade, och innan det var vi på promenad ca 2½ kilometer. Sen badade vi i badviken, och det var jäkligt nice. Men inte i den ordningen, för innan allt det så såg vi film också. Alltså före badet. Och medans vi såg på film blev det åska, men den utväntade vi.


Jag skriver som en åsna, men skitsamma. Jag doppade håret för första gången också, och det var trevligt om man bortser från myggen. Och det smutsiga vattnet. Barn kissar som kameler på sånna där ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0