Stockholm, here i come

- Im coming! Im coming! AaahhhhZzzzzz.....zzzz....

Så kommer det att låta när jag sätter mig på bussen ikväll klockan halv 9. Jag hoppas verkligen att den här jävla resan blir smärtfri och att jag kan sova. Och förstås att jag slipper sitta brevid en slusk som luktar orientaliska bröstvaxar-oljor.

Idag har vi varit i Malgonäs, och dessförinnan det sprang jag runt på jobbet(gick bra) och samhället. Jag har verkligen klös när jag syns offentligt i min vinterjacka mitt i sommarn. Folk måste ju tro att jag är helt dum i huvudet, men jag tar det med grace.



Veronika lagar middag, makaroner(min favorit). Avskedskalas! :) Det blir bra! Sen skjutsar Annika mig till bussen sen ikväll. Hoppas jag inte glömt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0