Tråkigt

Vem fan orkar sitta på msn:s hemsida och kolla på Viktoria Silversteds kropp egentligen. Finns det något mer jävla ointressant i hela universum?
Hon struttar runt i bikini och putar med läpparna, säkert inte ens självmant eftersom hon planterat så himla mycket silicon.  Vad gör hon förutom att visa sina överstora tuttar på röda mattan? Struttar runt framför en kamera för att visa sina designade bhar som sitter på just hennes överstora tuttar. Såklart.



Men nåväl. Jag är nog kanske avis för att mina bilringar är större än något annat på hela min kropp. Får kanske designa något som framhäver dem på ett sexigt sätt.



Jag sökte "bilringar" på Google och hittade detta. Vad i helvete! Om jag hade det såhär vore jag i himmelen.


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha I agree;)

2009-07-08 @ 14:44:57
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Annika

undrar hur mycket silikon hon har i baken :)

2009-07-08 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0