Tvättstugan

 Jag hade inte beställt någon tid kl 2, men jag tog tiden iallafall eftersom ingen hunnit markera. Kom kanske 5 över.
 Då såg jag att det var någon som hade tänkt tumla. "Okej" tänkte jag och började.

Men nu när min tvätt är klar, så hade personen i fråga precis börjat.

Så i vredens vanmakt drog jag ut personens tvätt ur tumlarn och la in min egen. Jag är väldigt mesig i vanliga fall, och övervägde faktiskt att dra mig undan tills det var klart. Men nej! 


Om någon frågar mig varför, ska jag tända en cigarett, kasta bak håret och säga;
- "för att lagen står på min sida", och stilla gå i slowmo.


Hahaha jag får det att låta så dramatiskt, men just nu så ÄR det faktiskt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0