Avslöjanden


5 juli
Jag mår illa såhär på vissa mornar ibland, dels för att jag äter chips som en människa med grov övervikt,
- och dels för att jag är gravid. Vad mer kan man säga om saken. Att vara gravid är lite som att vara fet, men nu har man något att skylla på i resten av sitt liv.
 
- Fyfan vad du är fet
- jag födde tvillingar för 30 år sedan


eller

- Gud vad du äter mycket!
- Hormonerna är inte detsamma sen jag födde


Man kan säkert komma med andra undanflykter också, det är jag säker på ! Vilket känns som en enorm lättnad.

Detta kommer dock säkert som en chock för er alla, men vad ska man säga. Det gjorde det för mig med. Vem som är fadern vill jag inte skriva ut i offentligheten riktigt än(inte ens min familj vet), men senare när bloggen blivit lite populärare ska jag satsa på att göra allt mer dramatiskt. Hehe OM den blir populär, alltså 2 läsare mer per dag. 100 % från min gamla by. Eller nej, jag bryr mig faktiskt inte.




                                 -


Men jag är inte gravid, jag ville bara se hur ni reagerade i början av inlägget. Men nu hann jag inte se det, eftersom ni sitter vid datorer och inte webcams. Det vore så jävla roligt.

(en kvinna ringer) ;
- Hallå, mamma? Vet du att Vanja Abrahamsson från Latikberg är gravid!
- Jaha vad intressant. Jag tyckte väl att hon blivit ganska stor på sistånde.
- eller vänta... Det är hon inte alls det!

- nähe
 


  Ibland har man tråkigt, och sen ljuger man väl inte speciellt bra heller hehe.

Nä, nu ska jag ut på samhället och göra andra tråkiga saker, kanske ska man bada. Men ingen vill göra denna aktivitet med mig.

Boom boom pow!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, OMG Vanja, du fick mig att reagera en gång och två! :P Är det verkligen dags för tvillingar redan nu? :O :)

2009-07-05 @ 16:57:49
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Sponja

Jag åt en hel chipspåse igår. Det är aldrig bra!

2009-07-07 @ 10:49:19
URL: http://Burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0