Vaknar sent som vanligt

Jag har ännu aldrig berättat om hur jag tog mig hem till Norrland, och kanske det är dags?
Det hela började med att jag satte mig på en jävla buss, sen satt jag på den där jävla bussen i 12 timmar. Slut.


Älskar ni inte lyckliga slut precis som mig? Jaja idag ska jag jobba, och jag börjar om ca 45 minuter. Jag hade tänkt kliva upp tidigt idag, men det blev inte av. Istället låg jag och drömde om en stor bil jag köpte tillsammans med Daniel, en bil som jag inte ens visste hur den såg ut försen efteråt. En stor jävla orm/krokodilbil som slingrade sig fram på vägen.

Den hade klor och taggar på ryggen. Veronika sa att den var cool när vi var och handlade på ICA i Latikberg, och ingen mindre än... ja en kvinnlig skådis satt i disken.


                                         

Titta på Mimmi och Daniel sen mig. Vad i helvete? Som att jag nyss vaknat och klivit upp ur min grav.


Det känns skönt att gå på jobbet faktiskt. Vädret är värdelöst och allt är bättre än att sitta på en buss. Jag jobbar bara halv 12 till 20.00, och jag ser fram emot det. Trodde jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0