Voj och voj

Jag har ont i magen, nästan ångest över att åka buss faktiskt. Det känns förjävligt. När jag sväljer känner jag en stor klump i halsen som bara blir värre och skapar en obehaglig spykänsla.

Jag gillar nog inte att åka under omständigheterna, men jag har planerat att åka så himla länge. Och jag vill ju såklart komma iväg en sväng! Trots att Stockhom ligger under vatten eller något, sjunker som Venedig.

Såg hur folk paddlade runt i kanoter på gatorna, och det verkade ju mest kul. Grattis, vilken toppensommar, verkligen!



Hälsa mig lycka till (yeah right). Jag har kommit fram till att det är 13 personer varje dag som läser min blogg. Ibland är det 15, men mest 13.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till! (en av de 13) Kram :)

2009-07-09 @ 21:18:50
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är grymmare än pubes blogg=) Hon härmar ju dig hela tiden!

2009-07-10 @ 13:21:13
Postat av: Sessan

Love you, take care! Kram/en av de 15 för jag läser ju inte varje dag=)

2009-07-10 @ 14:57:10
Postat av: mimmi

försökte ringa dig idag,men du svarar inte. jag kommer nog vara i sthlm ett tag också, kitty jobbar ju ibland, så det vore trevligt att träffas:) jag försöker ringa imorrn igen

2009-07-10 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0