Åhå..

Ja då sitter man här igen. Mitt i natten och kan inte sova. Men jag fick lite färg på kroppen idag iallafall, även om det är mer rött än gyllenbrunt(som det brukar bli på mer normala människor). Har ärvt det av min mor, antar jag.
  Hatar Daniel för sin persiskt genetiska utstyrsel.


Lyssnar på Aquas nya låt "Back to the 80´s" och känner mig lite sådär. Det är ju Aqua dock, så vafan. Jag älskade dem. Jag ska köpa deras skiva när den kommer ut! Jag envisas på den fronten. Jag är en nostalgiskt freak.

Jag hoppas att helgen går snabbt, och det lär den ju göra om det går som det ska. Jag orkar inte oroa mig hela tiden, det sliter så in i helvete. Men Desireé kommer hem på Lördag! Jag babblade ut lite med henne ikväll, så det känns bättre. Sen har jag ju Easy liggandes vid dörren här i hallen.
  Hennes syn på att fixa saker är att hämta sina snuskiga gosedjur och trycka upp dem i fejset. Jag undrar vad hon tänker, men vem behöver hundpsykolog?


Jag hoppas jag kan åka till Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0