aj mitt öga

Jag fick nyss något i mitt öga när jag planerade att börja skriva i bloggen denna morgon, så nu vet jag inte om jag känner för att skriva mer. Det tog bort i princip hela viljan.


Jag vaknade av att en person jag inte gillar ringde mig klockan 8, vilket var väldigt störande. Jag har haft lite problem med sömnen, och minsta sak kan väcka mig. Borde haft mobilen på ljudlöst, men det kan ju ringa folk man gillar också! Väldigt svårt scenario... what to do, what to do?


Jag kollade mig nyss i spegeln, och jag ser väl ut som vanligt. Bara svullen som en gris, och röd om kinderna. Ja, ungifär som vanligt! Snackade lite med André H på msn igår, men han skriver som vanligast bara på natten när han är göralös eller kanske full. Jag lockade med tårta om han nu kommer hem i Juli, men det är inte alls säkert. Min hund fyller ju år, så nåt sorts kalas måtte man ju ställa till med.



                             

    Till vänster kan vi se ett kort med Daniel och Easy på gungbrädan, och till höger då hon simmade för första gången i sitt liv. Väldigt intressant och ett sannerligen stort ögonblick!

                             

  På bilden till vänster kan ni se Desireé fachineras av de gigantiska hästkukar som finns att åskåda på stallen i Vilhelmina, och till vänster när jag skar mig i tummen efter att ha hjälpt till med tomaterna till Tortillan hemma hos samme person.


                         

Jag sa till Thomas att det var skitintressant att se helikoptrarna landa utanför, och han ryckte på axlarna. -" det hade väl varit mer intressant om någon stod där nere och gjorde helikoptern". He was right there!
   Och bilden till höger, ja. Finns väl inte så mycket att säga, jag ville knäppa kort men han ville inte vara med. Men där fick han så han teg!!


Orkar inte lägga ut mer nu, men det var iallafall något för er att fästa ögonen på. Jag vet inte vad jag ska göra nu, men vi får väl se. Ska hälsa på Sussane på malgonäset sen, och Thomas jobbar väl antar jag. Om han börjar på kvällen kanske jag hinner träffa honom.


Imorrn blir det gruppåkning till Lycksele.

Kommentarer
Postat av: susanne

Susanne bor i umeå! :)



Första bilden trodde jag han höll i en betongborr OCH en hund. Jag tänkte vilken makaber bild! =D

2009-06-09 @ 12:22:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Du hade inga åsikter om hästkuken? Finns det många sånna i Umeå? Avis

2009-06-10 @ 21:54:32
Postat av: Sessan

Thomas är special och jag LOVE him... som vi väldigt vuxna kan sensurera när vi pratar:)

2009-06-12 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0