Arbetsförmedlingen

Det kom nyss in en kvinna hit i en stor rosa regnrock. Hon ser lite ut som häxan ur "Hans och Greta", men kollar man noga så ser hon riktigt bra ut. Det var som en illusion, skapad av that piece of crap clothing. När hon hade på sig rocken = ful näsa och risigt hår. Av med rocken = lika het som solen. Jag undrar om folk tänker detsamma när jag sitter på arbetsförmedlingen? Eller överhuvudtaget? Då ligger man risigt till! Jag har nästan aldrig snygga kläder på mig.


Jag får ingen assistans än så länge, men jag väntar. Min vardag är rätt skit nuförtiden, så mycket stress och tankar som flurrar runt som en ande i lampan. Tycker någon ska släppa mig fri snart, men de där 3 önskningarna kan de ju stoppa upp i arslet. Jag hoppas däremot att mina önskningar går i uppfyllelse. Jag blåste ju trots allt ut ljus i lördags!



Folk älskar att bada i folks olycka, och de som inte brytt sig förut, vet jag inte varför de gör det nu. Ja rent generellt alltså.



Nu verkar det som om de kommer någon ur personalen! Jag måste gå och verka aktiv. Men det är jag ju iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0