Detta fält, bla bla.

Ja nu är det såhär att man skall dra ner till Viktoria en sväng för en träff med syrrorna! Vi är samlade på platsen Vilhelmina, och då tar vi tillfälle i akt helt enkelt. Det känns som det mest resonabla *pratar finspråk*. Min bror stannar dock kvar på platsen Malgonäs, där han har sina avkommor och väldigt trevliga kvinna. De bygger på hus och har fullt upp hela tiden! Ibland undrar jag hur de orkar.



Och så kom Bengt förbi med en sen födelsedagspresent också(fick ju faktiskt en blombukett tidigare, som han plockat själv i nåt dike i Latikberg) och det var ju riktigt trevligt. Det blev en kniv med skarpt skaft och jag undrar vad han ville jag skulle göra med den. Kanske dags att lära sig laga mat? Eller så kan man alltid piffa upp det med en saftig avrättning.



Nu åker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0