Detta fält måste fyllas i

Nu har jag kommit hem på rast, och inte har någon skrivit ett sms till mig inte. Mamma hade tydligen lånat telefonen och ringt från Tallen dock, vilket gjorde mig mindre förvånad eftersom jag har no buisness med dem direkt. 
 
Tänkte att de skulle anmäla mig för någon "Good dressed" policy som jag inte följt när jag haltar runt på samhället i små svarta korvskinnsbyxor. I SOLEN! Det är så jävla varmt att jag vill dö! Seriöst ibland vill jag verkligen det. Eller åtminstånde somna in i djup koma och vakna om ett år.

Men om man sett filmen "Evigt ung" med Mel Gibson, så förstår man kanske att det inte är någon vidare bra idé. Jag vaknar väl upp rynkig om 30-40 år och förlorat allt som betyder något. Plus att man inte är långt från blöjan. Om man har otur.



Nu ska jag sätta mig på toa och läsa lite om en 90-åring som blev våldtagen. Fast för typ 65 år sedan.

Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0