Döden säljer

Det intressanta med att vara stjärna och dö, måste ju vara hur rik man blir. För seriöst, det finns inget som säljer bättre än döden själv.

Michael Jacksson hade haft lite kriser med försäljningen, men det han inte hade räknat ut var ett sätt att vända på steken. Han borde ju helt enkelt ha fejkat sin död för längesedan, sen bygga ett neverland igen någonstans utan att någon visste om det. Han kunde ju bära masker som i den där filmen han spelade in tex.



Allt går på topp fastän det ligger på botten, så att säga! Jag tycker fortfarande att det är skitsynd att han är död. Men jag ställer mig inte i stora hjordar och sörjer med andra människor som inte heller kände honom. Jag tänder heller inte ett ljus och vaggar fram och tillbaka.



Jag har rast just nu! Rasterna går väldigt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0