Hej

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att en kollega ska anlända. Det är lungt nu på morgonen, och sen får vi väl se vad som händer härnäst!

Egentligen får man väl inte sitta vid jobbets datorer, men just nu är det så lite att det känns som om det inte spelar någon roll. Jag är en mörk liten tjyv som inte följer regler, en ohygglig fara helt enkelt. Eller så är jag bara allmänt tråkig, vet inte vilket man ska välja.


Men idag är det sista dagen på några veckor, och jag har tyckt det gått bra. Härligt att jobba på helg dessutom, bara extra hehe. De boende är rätt nice och gulliga, och måste faktiskt erkänna att det känns lite bättre än på Tallbacka. Men men! Jag kanske ångrar mig. Jag jobbar till klockan 20.00. Heeeela dagen... nästan heeeela kvällen. 



ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0