Hemma i lägenheten

 Igår så såg man filmen " The life of Banjamin Button" och den var nog inte alls lika bra som jag hade föreställt mig. Den var ca 200 år lång och genom filmens gång hann han göra en del tråkiga saker samt störiga val. Men man kan ju se den för att det var coolt att se honom åldras baklänges iallafall.


Men nåväl! Jag skriver sällan nu av den enkla anledningen att... mmm... Vilken enkla anledning?


  Nu ska jag klä på mig och dra ner till mammas lägenhet och äta. Jag har fisk där som man fick av Bengt, men jag vet inte om man kan äta det utan att barnen ska bli galna och säga "jag vill också haaaaa". Fia brukar säga det om det mesta, varesig det är tuggummi eller en portion ruttna sniglar(tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0