Hemma

Nu är man hemma igen, och funderar på att dra en såkallad "Hetdush-mania". Jag har både shampo och balsam att festa på, så why not? Om man har virket, varför inte slå slag i saken?


Sen måste jag säga att min bror hittat sig en riktigt fin kvinna, men det visste man ju redan från början. De är alla helt underbara i den där familjen, men Abrahamssons brukar söka sig till sånna faktiskt. Om inte så kommer resten som en bonus av ren genetisk jackpott. Annat vore ju rent idiotiskt.


Och vad mer... mmm... Min mobil har ingen laddare och jag orkar inte hämta någon heller. Det är ju lite jobbigt. Imorrn är det vikarieträff nere på Folkets hus! Ska bli kul att se vad de planerat helt enkelt.


Piece out

Kommentarer
Postat av: Sessan

=) Tack sötis. Du är en helt underbar tjej. Ni är så fina alla ni med...klart att man söker sig till er. Vi ses i morrn! Kram

2009-06-12 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0