Hojt!

Nu sitter jag alldeles svimfärdig och darrar i morgonens plågsamma svettparadis. Jag har legat i princip utan täcke på mig inatt och våndats, och när jag försökte se nån film med Will Smith stod jag inte ut! Jag kunde varken koncentrera mig eller njuta, bara känna hur svettranden på min rygg uttökade sig.  Så jag har beslutat mig att typ se om hela skiten.


Idag på jobbet lär vi ju gå ut allihopa tillsammans, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag jobbar med en tjej som heter Anette, och hon delar samma känslor som mig angående den här värmeböljan. Hon har nog också lust att lägga sig i fosterställning och dö.


Ha en bra dag om ni kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0