Holla

Jag sitter här alldeles sliten, känns det som. Jag har svarta ringar under ögonen jag inte orkar ta itu med, och så springer jag runt utan byxor. De byxor jag hade var fulla med hål och fick låren att skava sig som ett par variga köttsår.

Daniel står i köket och steker ägg mitt i natten, för det är så typiskt honom liksom. Han älskar att äta mitt i natten som nån (med risk för att låta rasistisk, för han är ju faktiskt brun)slags apa. Men jag gillar honom väldigt mycket, och det är så tråkigt att han lämnat mig för Stockholm ikväll. Men han måtte ju få leva sitt liv också, så att säga!
 Sonja och Veronika bakade en tårta till honom också, dels för att de ville ha en ursäkt för att äta något sött, och dels för att han varit snäll. Tror jag?


                       

Tv : Daniel i anhörigrummet på lasarettet i Lycksele, sådär lite fotomodellig som folk brukar vara i musikvideos. Och till höger, som min syrra skulla ha beskrivit ; - "Jävla skithundar, jag hatar dem!!"

                      

Tv: Jag hade tråkat ut lilla Moa till den gräns att hon faktiskt somnade. Och till höger, Bengt med Easy på parkeringen i lycksele (jättecoolt och högt upp).

                    

Här är det både tårta och presenter den 13:e Juni från fröken Desireé Eriksson!

                  

Tårtan Sonja och Veronika(mest Veronika) bakade till Daniel, och visst ser Sonjas ben helt jävla missfostrat ut?




Kommentarer
Postat av: Sponja

Mira kan ja ändå gilla lite! Men ja gillar inte att hon är så bräcklig.

2009-06-25 @ 13:06:55
URL: http://Burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0