Hur tråkig det är

Det går att sätta upp en skala på hur tråkig min blogg är these days, och det vore ju inte rätt om det vore under en 9a av 10.

Sonja har beskrivit min blogg som "Hon pratar om sin jävla hund och lite annat", och ja varför inte? Jag pratar nog mer än vad man orkar erkänna om Easy liksom. Det är de som läser som plågas, som i en slags bloggig skärseld.



Men detta kan man inte neka, ÄR roligt! Sonja och Jocke visade mig den, och den var riktigt nice.
Det är ett par nördar som ska spela World of warcraft. De hade köpt in sig på ett quest för ca 20 dollar var och planerat kriget i grottan uti minsta detalj. Sen var det väl en väntelista på några månader också innan man ens fick spela. Allt måste gå rätt, alla måste samarbeta och följas åt, men vad händer? Leroy jenkins, that´s who.




Nu ska jag klä på mig och gå ner till Sonja i mammas lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0