Jag hade en dröm...

ja jag hade faktiskt en dröm inatt, och dem inkluderade inte en kortfilm om John Wayne.
  Jag skulle hälsa på min syrra Sonja, och på tåget satt jag med henne, Veronika och Daniel på ett par väldigt stressfyllda säten. 

Vi hoppade av och Sonja gav mig en nyckel. Eller hon gav mig egentligen ingenting alls, som det visade sig senare i drömmen, men jag hoppar över allt hokus pokus. Hittade iallafall de riktiga nycklarna på dörrkarmen vid hennes lägemhet(bra gömställe).  Det visade sig att hon bodde vid ett öparadis.


- "Jag visste verkligen inte att Kungälv kunde vara så fantastiskt"  sa jag högt. Daniels familj, samt hennes kompis Anders satt och pratade. Men de gillade mig inte. Hans mamma som inte kan ett piss svenska sa "Jag ser fram emot ditt försök att prata persiska". Jag fick panik. För det kändes som om alla gjorde narr av miig.
 
Så jag sprang ut på lägdan och fick mitt hår fönat av vinden vilda sus. Det var NÅGON som gillade mig, men kommer inte ihåg vem. Hon sa iallafall att hon tyckte jag såg läcker ut.



Nog om min dröm, nu ska jag hem och packa. Det bär av till lycksele, och min högsta fasa ; rondellen. Helvetes skit. Men det ska nog gå bra.


Heya

Kommentarer
Postat av: Borlänge Mia

Rondell? Hur tror jag har dt i borlänge? fan rondeller efter varann hela tiden ihh

Men kom ihåg

Rakt fram, höger - håll i yttre filen

Vänster - Inre filen :p

2009-06-06 @ 20:37:41
Postat av: burriburrsonja

kom ner snart!!!

2009-06-07 @ 17:56:13
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0