Late night walking



- För att vara mördare och helt cpgalna verkar de rätt schyssta, de där robotarna.



Inatt sitter jag uppe utan någon somhelst funktion. Jag försöker komma på anledningar att sitta här mitt i natten, men kommer fan inte på något. Sen gick det upp för mig att jag har en blogg där jag plågar människor med helt innehållslösa inlägg, och poff!
 - sitter jag här, at your service.


Dagen har i princip varit en massa möten om dittan och dattan, och stekning i Badviken. Om jag har otur är det lika fint väder imorrn så att vi åker dit igen. Jag ogillar solen, i direkt form. Att sitta i skuggan är en helt annan sak, mer mig på något sätt. Sen tog jag mitt första dopp också, vilket var helt okej. Jag sa att jag inte skulle blöta ner håret eftersom det finns mest urin och döda fiskhuvuden som flyter runt, men det hände endå. Busigt. Och äckligt.


Jag önskar man kunde ta en massa sexiga kort på sigsjälv i bikini som man kan se tillbaka på om 20 år. Men inte! Istället ligger jag med valkar och allt, inte alls olikt en valross. En väldigt sexig valross.



Jag saknar Daniel. Jag vill åka till Sthlm, men inget är fixat är hemma. Istället går man runt och är orolig och galen. Och trött, väldigt trött!

Kommentarer
Postat av: burriburrsonja

det kan ju också vara så att du väger 200 kg om tjugo år och då kommer du ju ha nytta av dom bilderna i så fall, hihihi



lets hope not!

2009-06-30 @ 14:08:13
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0