Men hörru

Varför har ingen kommenterat min musik? Herregud, jag har ju liksom lagt in en sprillans ny MP3 spelare i det högra hörnet av bloggen. Det är super top, high class music. Inte nån fjollig gammal sommarmusik a lá Thomas Ledin här inte, finns inte i Vanjas värld. Vilket förtjänas att uppskattas av er alla, inklusive dem jag inte tycker om ett dugg.



Man har väl ett stort hjärta. Men nåväl. Jag har väldigt tråkigt, och jag har kommit till insikt att jag behöver ta en het dusch. Jag ska skålla av mig skinnet så att nytt kan växa fram, sen hade jag tänkt krypa ihop i sängen och sjunga "Sov du lilla videull". Kanske inte i samma ordning, men det ska ordnas. Det är min lista på saker att göra.



Hoppas ni har det trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det visas ingen hippedihopp-spelare när jag läser din blogg iaf, kanske inte är kompatibelt med firefox? :/

2009-06-03 @ 19:19:45
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Vanja

Jo det syns då för mig, jag har firefox, och när jag sitter vid andra datorer. Det ser inte ut som en mp3spelare, utan mer som ett anteckningsblad. Är ni blinda? :)

2009-06-03 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0